جلسه گازرسانی به کارخانه آسفالت شهرستان سمیرم

عکس گازرسانی به کارخانجات وروستاها

جلسه گازرسانی به کارخانه آسفالت شهرستان سمیرم

🔹️جلسه گازرسانی به کارخانه‌ آسفالت سمیرم و حنا، گازرسانی به صنایع (سردخانه) فراهم کردن مقدمات گازرسانی به روستاهای خفر، خینه و دیلی به ریاست اصغر هدایت فرماندار شهرستان سمیرم و با حضور مهندس عسگرزاده رئیس واحد مهندسی و حاجی اسدالهی مسوول پروژه اجرایی و اعضای جلسه برگزار شد.

🔹️در ادامه از روستاهای خفر، خینه و دیلی بازدید به عمل آمد.

semirom.org

منبع خبر:سمیرم آنلاین

معرفی روستای خفر

روستای گردشگری خفراز روستاهای ییلاقی در جنوبی‌ترین بخش‌ استان اصفهان و شهرستان سمیرم محسوب می‌شود که در مرز میان این استان و استان کهگیلویه و بویراحمد، در دامنه‌های شمالی رشته کوه دنا واقع شده است. خفر به‌دلیل موقعیت اقلیمی و جغرافیایی منحصربهفرد خود، دارای جاذبه‌های بسیار زیبا و کم‌نظیر اکوتوریستی در نیمه جنوبی ایران است. اکثر مردم روستا در فصول بهار و تابستان به زنبورداری و باغداری می‌پردازند و باغ‌های سیب در این روستا از جاذبه‌های گردشکری آن محسوب می‌شوند. محصولات محلی و صنایع دستی نیز جذابیت‌های خاص خود را دارند.

روستای خفرکجاست؟

اینجاکلیک کنید

لطفا در ایتا هم ما را دنبال کنید:ایتا شهرستان سمیرم

مقالات مرتبط

روستای گردشگری خفر سمیرم

 روستای گردشگری خفر  روستای گردشگری خفراز روستاهای ییلاقی در جنوبی‌ترین بخش‌ استان اصفهان و شهرستان سمیرم محسوب می‌شود که در مرز میان این استان و استان کهگیلویه و بویراحمد، در دامنه‌های شمالی رشته کوه دنا واقع شده است. خفر به‌دلیل…

پاسخ