بازدید از طرح‌های توانمندسازی و اشتغال در شهر سمیرم

عکس بازدید از طرح‌های توانمندسازی و اشتغال در شهر سمیرم

بازدید از طرح‌های توانمندسازی و اشتغال در شهر سمیرم

 

ازدید از طرح‌های توانمندسازی و اشتغال در شهر سمیرم

🔻مسلم سلیمانی رئیس کمیته امداد شهرستان سمیرم گفت: جامعه هدف کمیته امداد با وجود محدودیت‌های زیادی که از نظر مالی دارند و با استفاده از وام‌های کوچک حمایتی برای اشتغال تمام تلاش و توان خود را دارند.

🔻رئیس کمیته امداد شهرستان سمیرم ادامه داد : اشتغال اساس توانمندی مددجویان است و امسال نیز طرح‌های اشتغال براساس آماده سازی بستر شغلی جامعه هدف آموزش، گزینش، اشتغال و پیگیری‌های حمایتی مددکاران با استفاده از تسهیلات بانکی در راستای توانمندی مددجویان برنامه ریزی شده است.

🔻سلیمانی افزود: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۴۰۲ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۴۲۷ میلیارد ریال محقق شده است که از این تعداد ۳۱ نفر از یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریالی تسهیلات صندوق امداد ولایت و ۳۷۱ نفر از ۴۲۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات سایر بانک‌های عامل بهره مند گردیده اند. همچنین بیش از یک میلیارد ریال مساعدت بلاعوض جهت پایدارسازی ۴۰ مورد از مشاغل و طرح های در حال اجرا هزینه گردیده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسین دیانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سمیرم نیز همت والای مددجویان جویای کار را ستود و گفت: برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سمیرم، آمادۀ کمک و پیگیری است.

 

عکس بازدید از طرح‌های توانمندسازی و اشتغال در شهر سمیرم

semirom.org

منبع خبر:سام آرام

مقالات مرتبط

آبشار سمیرم

(آبشار سمیرم) آبشار سمیرم: یکی از جاذبه‌های طبیعی ایران است که در زاگرس قرار دارد. این آبشار از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در استان اصفهان به…

پاسخ